بهترین رادیاتور پنلی لورچ

بهترین رادیاتور پنلی لورچ

بهترین رادیاتور پنلی لورچ موضوعی است که در این صفحه میخواهیم توضیح دهیم. رادیاتور پنلی لورچ یکی از برندهای برتر رادیاتور با کیفیت بالا و قیمت مناسب در بازار ایران است. رادیاتور پنلی لورچ در سه مدل رز, آذر و پربازده تولید شده است. بهترین رادیاتور پنلی لورچ رادیاتور پنلی مدل پربازده است. در این مقاله میخواهیم به بررسی ویژگی های این سه مدل بپردازیم.

رادیاتور پنلی لورچ مدل پربازده

این مدل بهترین رادیاتور پنلی لورچ میباشد. مدل پر بازده در ابعاد 60, 80, 100,120,140 و 160 تولید شده است. خط تولید رادیاتور لورچ توسط شرکت LEAS ایتالیا می باشد. این رادیاتور به دلیل داشتن ضریب حرارتی بالا نسبت به سایر مدل ها جز بهترین رادیاتور پنلی لورچ به حساب می آید. 

کلیه مدل های رادیاتور لورچ دارای 12 سال گارانتی می باشند. مدل پربازده بالاترین راندمان حرارتی و طول کنوکتور را در بین سایر مدل های لورچ دارد.

مشخصات فنی بهترین رادیاتور لورچ

  • گرمادهی هر متر (Kcal/hr) : 174
  • تعداد کانورتو : 2
  • تعداد پنل : 2
  • حجم آبگیری: 5.68
  • آکس :500 میلیمتر
  • وزن : 30 کیلو گرم.
  • گارانتی : 12 سال.

رادیاتور پنلی لورچ مدل آذر

مدل آذر نیز مانند مدل پربازده از 60 سانت تا 160 سانت تولید شده است. ظرفیت حرارتی این مدل 1880 کیلوکالری بر ساعت می باشد. ظرفیت پنل آن نیز 1000 است. حجم آبگیری آن نیز  5.68 لیتر می باشد. 

رادیاتور پنلی لورچ مدل رز

مدل رز نیز شامل محصولات با ابعاد زیر می باشد. ظرفیت حرارتی این مدل 1880 کیلوکالری بر ساعت می باشد. حجم آبگیری آن نیز 5.68 لیتر است.

تمام مدل های لورچ از بهترین رادیاتورهای پنلی موجود در ایران می باشند. خرابی رادیاتور لورچ بسیار پایین می باشد. طول عمر رادیاتور پنلی لورچ نسبت به رادیاتور های برندهای دیگر بالاتر است.

به طور کلی تمام مدل های رادیاتور ساخت شرکت لورچ دارای راندمان حرارتی بالا می باشند. خط تولید این رادیاتور تمام اتوماتیک ایتالیا می باشد.

پویاموتور ارائه دهنده سایر محصولات لورچ مانند کولر آبی لورچ و پکیج لورچ نیز می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همین حالا تماس بگیرید