پمپ آب خانگی کوچک

پمپ آب خانگی کوچک

پمپ آب خانگی کوچک به پمپ هایی گفته میشود که در مصارف خانگی مورد استفاده قرار میگیرد. این نوع از پمپ ها توان آبدهی و ابعاد پایین تری نسبت به پمپ های صنعتی دارند. شرکت پویاموتور ارائه دهنده انواع پمپ آب خانگی کوچک اصل می باشد. پویاموتور نمایندگی رسمی پمپ آب خانگی کوچک شرکت پمپیران و سایر شرکت های سازنده پمپ آب خانگی کوچک را در اختیار دارد. 

انتخاب پمپ آب خانگی کوچک برای ساختمان نیاز به آشنایی با انواع پمپ آب و اندازه اسب پمپ می باشد. در این مقاله قصد دارید اطلاعات کافی درباره انواع پمپ آب خانگی کوچک و همچنین نحوه انتخاب پمپ آب خانگی کوچک را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

پمپ آب خانگی کوچک برند پمپیران

پمپ آب خانگی کوچک پمپیران یکی از بهترین پمپ های آب مناسب ساختمان های مسکونی است. شرکت پمپیران انواع پمپ آب خانگی را تولید میکند که در مصارف صنعتی, کشاورزی و خانگی کاربرد فراوان دارد. در این قسمت میخواهیم به بررسی انواع پمپ های پمپیران مورد استفاده در مصارف خانگی بپردازیم. 

نوید موتور یکی از شرکت های زیرمجموعه پمپیران است که تولید کننده پمپ های آی خانگی کوچک می باشد. پمپ آب خانگی کوچک نوید موتور برای ساختمان های حداکثر تا 5 طبقه مناسب می باشد.

مجموعه محصولات شرکت نوید موتور در قسمت ذیل آورده شده است.

قیمت پمپ آب خانگی کوچک

شرکت پویاموتور به دلیل در اختیار داشتن نمایندگی رسمی پمپ پمپیران و نویدموتور بهترین قیمت پمپ آب خانگی کوچک را به شما عزیزان ارائه میدهد. برای دریافت قیمت پمپ آب خانگی کوچک و خرید آنلاین و یا حضوری محصول از طریق لینک های سایت با ما تماس حاصل نمایید.

انتخاب پمپ آب خانگی کوچک

در این قسمت به بررسی روش انتخاب پمپ آب خانگی کوچک میپردازیم. قبل از خرید پمپ آب خانگی کوچک باید با انواع پمپ آب خانگی کوچک آشنا باشید. با توجه به مکان نصب پمپ و نوع ساختمان انتخاب پمپ آب خانگی کوچک متفاوت است. پارامترهای زیر در انتخاب باید رعایت گردد:

  • توان پمپ 
  • میزان آبدهی پمپ
  • بالاترین هد پمپ 

توان پمپ : 

برای هر پمپی توان آن متفاوت است. توان پمپ یعنی اندازه نیرویی که پمپ به مایع سیال منتقل مینماید. با توجه به نوع استفاده و کاربرد توان پمپ در استفاده های خانگی متفاوت است.

میزان آبدهی پمپ :

واحد میزان آبدهی پمپ مترمکعب بر ساعت می باشد. این پارامتر را قبل از انتخاب پمپ آب خانگی کوچک باید در نظر داشته باشید.

ماکزیمم هد پمپ:

نام دیگر این متغیر ماکزیمم فشار پمپ گفته میشود. این واحد بر حسب متر محاسبه میگردد. این واحد یعنی مکانی که پمپ جایگزاری میشود تا نقطه ای که قرار است پمپ سیال را منتقل نماید اصطلاحا گفته میشود.

پارامترهای مهم در ساختمان برای انتخاب پمپ آب خانگی

انتخاب پمپ آب خانگی کوچک با توجه به ساختمان متغیر است. ویژگی های زیر از مهمترین ویژگی هایی است که هنگام خرید پمپ در ساختمان باید به آن توجه کنیم:

  • تعداد طبقات 
  • ساختمان چند واحد دارد؟
  • متراژ هر واحد
  • عدد شیرهای استفاده شده در ساختمان 
  • نوع کاربری ساختمان که به دو دسته پرمصرف و کم مصرف تقسیم میگردد

خرید پمپ آب خانگی کوچک

در صورتی که به دنبال یک پمپ آب خانگی کوچک و با کیفیت هستید، شرکت پویاموتور می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد. این شرکت با سال‌ها تجربه در زمینه تولید پمپ‌های آب، توانسته است به یکی از معتبرترین برندها در این صنعت تبدیل شود.

پمپ‌های خانگی کوچک این شرکت، علاوه بر عملکرد بسیار قوی و موثر، بسیار سبک و قابل حمل هستند. بنابراین، می‌توانید آنها را به راحتی در هر مکانی استفاده کنید.

همچنین، پمپ‌های پویاموتور با قابلیت‌هایی مانند مصرف انرژی کم و عمر طولانی، انتخابی هوشمندانه برای خانه‌ها و محیط‌های کوچک تجاری هستند. در کل، با خرید پمپ آب خانگی کوچک از پویاموتور، می‌توانید به طور مطمئنی نیازهای آبی خانه خود را برآورده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همین حالا تماس بگیرید