پکیج لورچ بهتر است یا بوتان

پکیج لورچ بهتر است یا بوتان

موضوعی که فکر بسیاری از خریداران را در هنگام خرید پکیج به خود مشغول میکند این است که آیا پکیج لورچ بهتر است یا بوتان؟ در این مقاله میخواهیم درباره این موضوع مواردی را بیان کنیم که ممکن است کمی از شک خریداران را برطرف کند.

پکیج لورچ و بوتان

پکیج لورچ و پکیج بوتان هر دو ساخت کشور ایران میباشند و نسبت به پکیج های خارجی از قیمت و کیفیت خوبی برخوردارند. پکیج بوتان سالهاست که در میان عامه مردم شناخته شده است و شاید اسم لورچ به گوش بسیاری از افراد نخورده باشد.

کیفیت تولیدی هر دو گونه نسبت به قیمتشان مقرون به صرفه هستند و شاید به دلیل اینکه پکیج لورچ از خط تولید پیشرفته تری استفاده میکند محصولات خروجی نسبتا بهتری داشته باشد.

قیمت پکیج لورچ و بوتان

رنج قیمتی پکیج لورچ نسبت به پکیج بوتان قدری بالاتر است. بطوری که رنج قیمتی پکیج بوتان از 2000000 تومان شروع و تا 14000000 ادامه دارد و پکیج لورچ رنج قیمتی بین 10000000 تومان تا 14000000 تومان دارد. 

اگر برای مصرف کننده قیمت اهمیت بیشتری دارد بهتر است سراغ پکیج های بوتان برود و اما اگر قیمت در هر رنجی اهمیت زیادی نداشت بهتر است به سراغ پکیج لورچ برود زیرا مصرف انرژی پکیج لورچ کم بوده و می توان آن را به عنوان یک پکیج سازگار با محیط زیست به شمار آورد.

خدمات پس از فروش پکیج لورچ و بوتان

تجریه مصرف کنندگان نشان داده است پکیج بوتان نیاز کمتری به تعمیرکار پیدا میکند اما از طرفی پیدا کردن قطعات آن در شهر های کوچک کمی دشوار است. 

خدمات پس از فروش هر دو پکیج در کل ایران امکان پذیر است و هر دو از پشتیبانی نسبتا خوبی برخوردار هستند. جهت درایفت اطلاعات بیشتر بهتر است با هر دو شرکت تماس بگیرید و از این قضیه مطلع شوید. همچنین میتوانید با تماس با شرکت پویاموتور نیز نسبت به این مورد آگاه شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همین حالا تماس بگیرید