بهترین پمپ آب خانگی در بازار ایران

بهترین پمپ آب خانگی در بازار ایران

بهترین پمپ آب خانگی برندهای برتر ایرانی و خارجی توسط پویاموتور ارائه میگردد. 

در این مقاله قصد داریم بهترین پمپ های آب خانگی موجود در بازار ایران به همراه معرفی برندهای برتر در این زمینه را بررسی کنیم.

پمپ آب خانگی به وسیله ای گفته می شود که برای انتقال مایعات و سیالات از آن استفاده میشود. دلیل استفاده از پمپ آب خانگی پایین آمدن فشار آب ساختمان است. به همین دلیل در مصارف خانگی و ساختمان های مسکونی جهت بالابردن فشار آب از پمپ آب خانگی استفاده میشود. 

نام دیگر پمپ آب خانگی, پمپ آب جتی, بشقابی و یا نیم اسب می باشد. در انتخاب پمپ آب خانگی مناسب باید با پارامترهای مختلف پمپ آب خانگی آشنایی داشته باشید.

شرکت پویاموتور نمایندگی رسمی فروش بهترین برندهای پمپ آب خانگی را در اختیار دارد. برای دریافت مشاوره رایگان در زمینه انتخاب بهترین پمپ آب خانگی با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

پمپ آب خانگی چیست و چه مصارفی دارد؟

پمپ آب خانگی برای افزایش فشار آب ساختمان های مسکونی استفاده میشود. این نوع پمپ ها قیمتی مقرون به صرفه می باشند. به دلیل ازدحام جمعیت فشار آب در ساختمان های مسکونی کاهش می یابد. به همین دلیل نصب پمپ آب خانگی در ساختمان ضروری می باشد و باعث آسایش بیشتر افراد ساختمان میگردد.

قبل از انتخاب پمپ آب خانگی مناسب ساختمان باید موارد مختلفی را در نظر بگیرید. این پارامترهای شمال متراژ ساختمان, متراژ واحدها, تعداد طبقات ساختمان و تعداد شیرهای استفاده شده در ساختمان می باشند. میزان مصرف آب ساختمان نیز باید در انتخاب و خرید پمپ مناسب در نظر گرفته شود.

به پمپ آب خانگی مینی پمپ یا پمپ کوچک نیز گفته میشود. پمپ های آب خانگی در نوع نوع پمپ آب با کلید اتوماتیک و بوستر پمپ در بازار ارائه میگردند.

پمپ آب خانگی پمپیرانمشاهده همه محصولات پمپیران

بهترین پمپ آب خانگی در بازار ایران پمپ آب خانگی پمپیران میباشد. شرکت پمپیران دارای شرکت های زیر مجموعه زیادی می باشد. یکی از این شرکت های زیرمجموعه شرکت نوید موتور است. شرکت نوید موتور تولید کننده پمپ آی خانگی کوچک برای استفاده در ساختمان های حداکثر 5 طبقه می باشد. 

شرکت پمپیران بهترین پمپ آب خانگی و صنعتی و همچنین اولین تولید کننده پمپ آب در ایران و بهترین شرکت تولید کننده پمپ آب در خاورمیانه می باشد. این شرکت محصولات خود را تحت لیسانس KSB آلمان تولید کرده است. شرکت پمپیران با بیش از 40 سال سابقه یکی از بهترین برندهای ایرانی ساخت پمپ آب خانگی محسوب می گردد.

پمپ آب خانگی کوچک نوید موتورمشاهده همه

نویدموتور یکی از تولید کننده بهترین پمپ آب خانگی کوچک برای ساختمان های حداکثر 5 طبقه در ایران است. این شرکت زیرمجموعه شرکت پمپیران است. محصولات نوید موتور شامل موارد زیر میگردد.

پمپ آب خانگی الکتروژنمشاهده همه محصولات پمپ الکتروژن

یکی از بهترین تولید کنندگان پمپ آب خانگی که در سالهای گذشته پیشرفت چشمگیری در ایران و خاورمیانه داشته است. از ویژگی های برتر برند پمپ آب الکتروژن خدمات پس از فروش و گارانتی خوب این برند می باشد. شرکت پویاموتور اصفهان نمایندگی تمام برندهای برتر پمپ آب ایرانی را دارد و به مشتریان برگه گارانتی اصل کالا را ارائه میدهد. گارانتی پمپ آب الکتروژن 18 ماه می باشد.

از ویژگی های برتر برند الکتروژن تولید پمپ آب با کیفیت با استفاده از تکنولوژی ساخت مدرن می باشد.

پمپ آب خانگی نوید سهندمشاهده همه محصولات پمپ نوید سهند

این شرکت زیر مجموعه گروه صنعتی پمپیران می باشد. 

پمپ آب خانگی ابارا Ebaraمشاهده همه محصولات پمپ ابارا

این محصول ساخت کشور ایتالیا است. پمپ ابارا در سری های مختلفی تولید میشود. از پمپ آب خانگی ابارا برای مصارف عمومی و خانگی استفاده میشود.

شرکت پمپ ابارا در سال 1912 شروع به ساخت پمپ آب کرده است.

پمپ آب خانگی لوارا Lowaraمشاهده همه محصولات

پمپ آب خانگی لوارا از بهترین پمپ آب های خارج ساخت کشور ایتالیا می باشد. لوارا در حوزه وسیعی از نیاز های خانگی و صنعتی انواع پمپ آب را تولید کرده است.

شرکت پویاموتور نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش این برند خارجی را در ایران در اختیار دارد. گارانتی پمپ لوارا 24 ماه می باشد.

پمپ آب خانگی پنتاکس pentaxهمه محصولات

پمپ پنتاکس نیز از برندهای برتر ایتالیایی پمپ آب خانگی می باشد. محصولات پنتاکس کیفیت بالا و در عین حال قیمت مناسبی دارند. 

این شرکت در سال 1369 تاسیس گردید. تکنولوژی تولید پمپ آب در این شرکت به دلیل استفاده از دستگاه های مدرن بسیار پیشرفته می باشد.پنتاکس محصولات زیر را تولید می نماید:

  • پمپ بشقابی.
  • پمپ محیطی.
  • پمپ تک پروانه.
  • پمپ خودمکش.
  • پمپ جتی.
  • پمپ دو پروانه.

شرکت پویاموتور نمایندگی این برند پمپ آب را در اختیار دارد. برای دریافت مشاوره رایگان در زمینه انتخاب پمپ مناسب ساختمان با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید. پمپ پنتاکس دارای 12 ماه گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد.

پمپ آب خانگی سایر SAERهمه محصولات

شرکت تولید کننده پمپ سایر نیز از بهترین برندهای پمپ آب خانگی موجود در بازار ایران می باشد. 

پمپ آب سایر ساخت کشور ایتالیا می باشد. پمپ آب سایر برای تمام مصارف خانگی و صنعتی و کشاورزی مورد استفاده قرار میگیرد. این شرکت با 60 سال سابقه از سال 1951 آغاز به کار کرده است.کاربرهای پمپ آب سایر در موارد زیر می باشد:

  • مصارف ساختمانی.
  • مصارف صنعتی.
  • آتش نشانی.
  • کشاورزی.
  • نفت.
  • سرمایش و گرمایش.
  • معادن.

مدل های مختلف پمپ سایر شامل موارد زیر می باشد:

  • سانتریفیوژ.
  • خطی.
  • شناور.
  • خود مکش.
  • ..

پمپ آب خانگی IMP

پمپ آب خانگی IMP ساخت کشور اسلوونی می باشد. این پمپ از نوع پمپ آب خانگی سیرکولاتور می باشد. این نوع پمپ از نوع پمپ آب گرم می باشد.

قیمت بهترین پمپ آب خانگی

پویاموتور نمایندگی بهترین پمپ های آب خانگی را در اختیار دارد.

قیمت بهترین پمپ های آب خانگی ایرانی با نرخ مناسب و گارانتی اصل کالا در اختیار مشتریان عزیز قرار میگیرد.

شما عزیزان میتوانید برای دریافت لیست قیمت بهترین پمپ های آب خانگی با کارشناسان فروش ما از سه طریق زیر در ارتباط باشید:

  • تماس مستقیم تلفنی
  • ارسال پیام از طریق فرم تماس با ما در سایت
  • ارسال پیام از طریق واتس اپ 

همچنین کارشناسان فروش ما در زمینه پاسخگویی و مشاوره در زمینه انتخاب بهترین پمپ های آب خانگی در خدمت شما عزیزان هستند.

قیمت بهترین پمپ آب خانگی

انتخاب بهترین پمپ آب خانگی

قبل از خرید و انتخاب بهترین پمپ آب خانگی باید موارد زیر را در نظر داشته باشید:

  • متراژ ساختمان
  • تعداد طبقات
  • میزان مصرف آب
  • تعداد شیرهای آب موجود

با توجه به موارد بالا میتوانید پمپ آب خانگی نیم اسب, 1.5 اسب, 2 اسب یا بوستر پمپ را تهیه نمایید.

شرکت پویاموتور سپاهان نمایندگی بهترین پمپ آب های خانگی در بازار ایران را در اختیار دارد. پمپ های آب خانگی برتر توسط شرکت پویاموتور با گارانتی و خدمات پس از فروش کالا ارائه میگردد. جهت اطلاع از قیمت انواع پمپ و دریافت مشاوره رایگان با ما تماس حاصل فرمایید.

مرکز فروش بهترین پمپ آب خانگی در تهران

 شرکت پویا موتور سپاهان صاحب نمایندگی انواع الکتروموتور, محصولات لورچ و بهترین برندهای پمپ آب خانگی ایرانی و خارجی می باشد. این شرکت در تهران فعالیت دارد و برندهای برتر پمپ آب با کیفیت بالا و قیمت مناسب به صورت تکی و عمده را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد.

 برای اطلاع از لیست قیمت ها و همچنین دریافت کاتالوگ تمام برندهای برتر پمپ آب خانگی ایرانی و خارجی با کارشناسان ما از طریق تماس تلفنی یا واتس اپ ارتباط حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همین حالا تماس بگیرید